Ir al contenido principal

Qué li he fet jo als i les gironines ? , potser que els pregunti

 La veritat, no he sabut esberinar "que els he fet a la gent de Girona" que no ,ni tan sols , escoltat ?

No coneixia Girona , ni la ciutat , ni els seus barris. Coneixia alguns dels seus municipis, comarques, de estar de vacances, de gaudir dels caps de setmana i ponts 

La primera vegada que vaig estar a Girona, als començaments dels 90 del segle XX..... Que et sembla Felicciano, que et sembla si vaig a presentar les nostres credencials al que es, ara , el meu soci ?

La segona vegada que vaig visitar Girona ..... anavem a presentar una proposta, un programa de Excel·lencia com el que havia fet per a Banesto, uns anys abans. Un programa de Excel·lència per els directors de la zona de Cantabria de Banesto 

La tercera vegada que vaig visitar Girona va estar per tal d'organitzar la primera sessió de Confluencia de les xarxes Comunicad'or i Orientad'or que haviem llençat en Manresa, El Tarragones i Tarragona i 45 casals dels primers 45 municipis de la provincia de Barcelona en els que la DIBA tenia previst entregar els primer ordinadors i la connexió a Internet ( ADSL en aquelles epoques ) 





Comentarios

Entradas populares de este blog

1T del 24 el trimestre de les respostes

  1T del 24  164 + 1 > 165 Enlairament de Qorners i BooleRambles Les crides de 1T del 24 el trimestre de les respostes Alcaldes Presidents el trimestre de les respostes 

El Quart Pneumotorax: avui dia mundial de l'Ictus felicitem a La Quarta ...

El Quart Pneumotorax: avui dia mundial de l'Ictus felicitem a La Quarta ... per què no ?   avui dia mundial de l'Ictus felicitem a La Quarta Medecina: els equips de infermeria http://laquartamedecina.blogspo...

agencia tributaria catalana exemple de practiques dolentes

 L'Agencia tributaria catalana  no ho fa bé, els seus sistemes informatics estan mal programats i no fan be la feina de comunicació, per exemple  Practiques dolentes , com ara , no atendre les peticions d'un jubilat que ha estat embargat il·legalment cada paga extra de nadal i de l'estiu