Ir al contenido principal

als nens i als joves mai ens parlaven del que havia passat




dons, Re-Viu el que saps i envia a AndreooByG@gmail.com : textes, cartes escanejades, fotos, vídeos, i si tens , ves a saber,.... dons ho dius també,.......... ,


des de aquesta foto anirem Re-Vivint una part de l' historia i anirem escribint un llibre per els nens..., val?
com ara aquest !!

Comentarios

Entradas populares de este blog

1T del 24 el trimestre de les respostes

  1T del 24  164 + 1 > 165 Enlairament de Qorners i BooleRambles Les crides de 1T del 24 el trimestre de les respostes Alcaldes Presidents el trimestre de les respostes 

El Quart Pneumotorax: avui dia mundial de l'Ictus felicitem a La Quarta ...

El Quart Pneumotorax: avui dia mundial de l'Ictus felicitem a La Quarta ... per què no ?   avui dia mundial de l'Ictus felicitem a La Quarta Medecina: els equips de infermeria http://laquartamedecina.blogspo...

agencia tributaria catalana exemple de practiques dolentes

 L'Agencia tributaria catalana  no ho fa bé, els seus sistemes informatics estan mal programats i no fan be la feina de comunicació, per exemple  Practiques dolentes , com ara , no atendre les peticions d'un jubilat que ha estat embargat il·legalment cada paga extra de nadal i de l'estiu